VSX Sport

Jag hittade en av dessa träningsvideosar på en av mina kompisars bloggar och då bestämde jag mig för att testa den och sedan se vad mer som fanns. Det är supersnygga Victoria's Secret modellen Doutzen och hennes personliga tränare som tillsammans med sina fans satt ihop olika träningstips för rumpa, ben med mera. De är verkligen jättebra och jag tänker variera med de olika varje dag.
 
Förra sommaren var nog den lataste ever, men i år håller jag igång rejält. Mitt tips till er är att jogga eller powerwalka innan frukosten, det gör jag varje morgon och jag märker hur mycket piggare jag är under hela dagen.
För er med iPhones, ladda ner appen Runkeeper, riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0