Read all about it

Eftersom min blogg inte uppdateras så ofta så tänkte jag bara tipsa er om två andra bloggar som jag älskar att läsa. Först ut är en av de bästa bloggarna jag någonsin följt. Sofia(länk) har åkt till Kalifornien på ett utbytesår och det är väldigt kul att läsa om, även innan hennes resa så gillar jag bloggen, mycket fina bilder och rolig text!
(bild lånad från hennes blogg)
 
Jag läser också Chloé Schutermans blogg(länk), hon har också flyttat iväg, till London och det är ju hennes liv där man får följa. Men annars skriver hon ju (såklart) mycket om mode och annat kul. Hon är så cool stil, byter gärna garderob med henne!
(bild lånad från hennes blogg)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0